בעל עסק שים לב!
שנת 2011 של הפרסום בסלולר היא כמו שנת 2,000 של תחילת הפרסום באינטרנט!
כיום מרבית הגורף של החברות הגדולות מבינות את זה וכבר דאגו למצב את עצמם בין הראשונים שימשכו את הגולשים לעסק שלהם בכל מקום וזמן. אלה שעדיין אין להם אתר סלולארי ואינם משתלבים עם התקדמות התכולוגיה בזמן שהלקוחות כן זורמים עם כיוון החידושים הם מפספסים לקוחות רבים. בעל עסק העשור הבא שייך לתחום המכשירים הניידים ( מכשירי סלולר, אייפד, אייפוד, גלקסי טאב וכו) לא מדובר רק בסמרטפונים אלא גם המכשירים הפחות חכם (פיצ'רפונים) שתומכים בגלישת G3. לשם השוואה כיום ישנם כמיליארד גולשים דרך המחשבים לעומת כ-5 מיליארד גולשים דרך הטלפונים הסלולארים השוק הזה ממשיך לגדול בקצב דמיוני. מכשירים חכמים אילו הן מכשירים שהגולש נמצא איתם בכל מקום וזה מאוד חשוב לך כבעל עסק. ישנם מס' יתרונות אדירים ובעלי השפעה ניקרת לגובה ההכנסה שלך. להלן היתרונות:
1. פרסום בעלויות נמוכות- אתה כמפרסם תחסוך לעצמך את ההוצאות על עלויות הפקה והקמפיינים היקרים ברשתות המדיה האחרות. 2
2. אחוזי צפייה מאוד גבוהים, אחוזים שעומדים על 98%. החלוקה של הצפייה היא כדלקמן: 13% צופים במודעה שלך תוך 24 שעות. 85% צופים במודעה שלך באופן מיידי. מדוע זה חשוב וקריטי לך?? קרא את הסעיף הבא:
3. פרסום מהיר- אתה תוכל להוציא פרסום באופן מיידי במידה והמתחרים שלך יוצאים במצעים והנחות. הפרסום בסלולר מאפשר לך להנחית תגובה מהירה ולצאת בהטבות משלך.
4. פרסום ממוקד- המודעה שלך תהיה ממוקדת לקהל היעד. זה יהיה כל כך מדויק ומפולח עד כדי כך שתוכל לפרסם לפי איזור מגורים, תוכל לבחור האם לפרסם רק למין הנשי או הגברי או לשניהם, תוכל למקד את המודעה שלך לפי גילאים, לפי תחומי עיניין… ועו… ועוד…
5. פרסום אישי- המודעה שלך תגיע ישירות אל הסלולרי של הלקוח. הלקוח יגיע במגע ישיר עם המודעה שלך ויצפה במסר באופו אישי וישלם ויבצע את הקניה.
6. פרסום זמין- המודעה שלך תהיה זמינה ללקוח בכל זמן ומקום ללא שום תלות של הלקוח באמצעי מדיה אחרים.
אתה כבעל עסק אינך יכול לטמון את ראש בחול ולהתעלם מהטכנולוגייה האדירה הזו שעשוייה למנף את העסק שלך.
לשירותים אפקטיבים נוספים ניתן לקרוא באתר: http://imobileadvertiser.com/